24.3.13

Har inte hänt så mycket speciellt på senaste förutom att jag tittat på skolan jag ska börja i till hösten! (Ja, jag vet att jag kommer in) Men var verkligen as bra där! Bra med bussar till stan, bra mat, ASBRA lärare, så härliga allihopa! Finns mycket mera bra jag skulle kunna säga om skolan men orkar inte skriva mera om det. Men iallafall så när vi kom dit fick vi en rundvandring av vice rektorn runt området. Sen skjutsade hon mig till djurparken där jag skulle vara med djurskötaren hela dagen. Det var allt från att sköta om alla djur till att jag satt där med ormar & ödlor i famnen! Sen for jag och mamma in till stan och åt och kollade runt lite. Älskar verkligen Karlstad och det är super fint där.

 

Nästa dag pratade vi med vice rektorn igen och gick runt lite på skolan! Finns verkligen så mycket mera att berätta om skolan men orkar inte haha!! Enda negativa saken jag kan komma på är att det tar 12h för mig att ta mig till skolan, men det är väl helt okej endå!

 

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: