7.7.13

 
 

23.28

 

17.39

 

16.20

 

Redigeringstips

 
 
 
Innan ni startar filmen stäng av ljudet!! Här är en gammal film jag gjorde i höstas men som fortfarande är ett bra redigeringstips. Tänk på att den här redigeringen passar inte alla bilder ifall ni inte får ett bra resultat på en viss bild.
 
 
 
Väldigt dålig kvalité men den är print screenad och 1 år gammal..!
 
 
 

22.59

 
 Vissa av er känner säkert igen den här bilden från när jag fotade Nona. Bilden till vänster redigerade jag då och den till höger just.

4.7.13

Idag har det varit en otroligt lugn dag. Har sovit länge och efter det har jag bara sett på film och tagit det lungt. Har även fått reda på att jag kom in på skolan i Karlstad så flyttar dit 19 augusti! Sen har jag också beställt hem min efterlängtade reflexskärm idag!! Så sjukt glad eftersom jag velat ha en i år känns det som. Det blev en 5 i 1 110cm (länk) Den kommer vara super att ha då jag älskar att fota poträtt.          
 
 
 

Sommarkväll

 
Har varit väldigt dåligt väder hela dagen men nu till kvällen blev det ganska fint. Gick ut och fotade lite och testade fota i RAW  för första gången och kommer nog fortsätta med det nu. Bilderna blev inte dom bästa men det är bara att testa sig fram!

1.7.13

Insåg just att jag inte skrivit om vad som har hänt på senaste så tänkte uppdatera er lite. På senaste har jag hunnit med att ha en asgrym midsommar som spårade lite men jag hade roligt största delen av kvällen. Annars har jag hängt med vänner, fotat och bara haft det bra, haha! Dom senaste dagarna har jag och Ronja legat och sola ca 4h varje dag och min rygg, rumpa och låren är sönderbrända, ni kan inte förstå om ni inte ser men det är så sjukt, och smärtan är hemsk. Och inte nog med det så tappade jag just min iphone i badkaret.. hoppas den överlever!
 
 

Nona