19.02

 
 

Jag är lyckligare nu

 

22.04

 
 

18.6.13

Har egentligen inte hänt något speciellt idag! På morgonen drog jag till sjukhuset och fick en ny astma medicin, hoppas denna funkar. Fick också tid för att ta bort mina födelsemärken, blir dock först efter sommaren! Sen bestämde jag, pappa och felicia oss för att vi skulle ut och köra hennes nya bil i lumparsund men dom släppte av mig i Lemland där Nona jobbar på ett café, så åt lite blåbärspaj och pratade med henne innan jag blev upphämtad igen. Nu ska jag sätta igång att städa mitt rum då jag har fått en ny klädstång så  att jag har någonstans att sätta mina kläder då den gamla är full och min gaderob med..
 
 

16.54

 

London

 
Lite bilder från resan.. Är verkligen inte så nöjd över bilderna men smarta jag tog mitt 50mm obj på en buss. Sen när jag är ute och reser tänker jag inte så mycket på att fota eller på att få bra bilder då jag vill titta på allt annat!

God morgon

Kom just hem från tandläkaren och detta var sista besöket!! Så sjukt skönt. Snart ska jag fara till pajaz och sen tänkte jag dra och träna! Ikväll tänkte jag fota lite först och sen kanske umgås lite med Nathalie, får se lite. Det är typ det som händer idag.. Kommer iallafall massor med bilder senare!

 

Här är en bild på hälften av vad jag köpte! Allt fick inte plats på sängen eller bild, haha. Kommer kanske ladda upp bättre bilder på favoriterna.


London eye

 
Bilderna är inte dom bästa men dom duger! Det kommer mera bilder ifrån London imorgon och kanske på det jag har köpt.

16.6.13

Är hemma igen! Hela resan har varit helt underbar. Var dock inte så kul att säga farväl till London en andra gång.. Vill tillbaka nu. Är fortfarande helt inställd på att det är dit jag vill efter gymnasiet. Människorna, samhället, precis allt är så himla underbart, så det sög verkligen att komma hem igen...
 
 
För den som inte vet så har jag varit till London med Nathalie och vi har haft några väldigt bra dagar. Har shoppat för mycket och ätit så sjukt onyttigt, vart brownies till frukost och vi åt på pizza hut till middag nästan varje dag.. Kommer väl lite vettiga bilder senare så fort jag orkar redigera!
 
 
 
 

Träningstips

 
 
 
Om du inte gillar att fara till gymmet eller helt enkelt inte vill slösa pengar på ett gymkort så finns det ju så mycket annat man kan göra! Jag tycker det bästa är att först fara ut och jogga eller köra crosstrainer (minst ca 30min) och efter det köra massa styrketräning.
 
Men om man precis börjat träna och inte vet om så många olika övningar så är det ju bara att kolla upp och bästa sättet att hitta är ju via youtube då dom flesta även visar hur man ska göra där. Tjejen ovan tycker jag har super bra videor och hon lägger även ihop flera olika övningar så det är bara att följa med. Hon har lagt upp videor väldigt länge nu så det är bara söka upp det man vill träna så finns det (oftast).

Före & Efter


London

Bilder från i höstas! Imorgon drar jag och Natha till London, så som jag har längtat!!
 

9.6.13


Dålig upptadering men det har hänt väldigt mycket på senaste! Skolavslutningen gick bra och jag fick stipendium för goda framsteg. På kvällen åt jag och några andra från klassen middag hos Lina och sedan kom det några andra dit och efter en stund drog vi alla in till stan. Hade verkligen en super kväll och jag träffade många nya människor och alla var så himla trevliga och snälla!! Så kvällen var verkligen riktigt rolig även fast det hände lite saker ibland men det är ju sånt som händer..

 

Dagen efter var morgonen inte så rolig, haha. Drog iallafall till Natha och vi låg typ och halvsov på hennes soffa innan vi åkte in till stan och köpte middag. Efter vi ätit åkte vi in till stan igen och träffade några andra som vi chillade med hela kvällen. Nu har jag massor att fixa inöfr morgondagen så kommer väl massa bilder efter jag kommit hem!


6.6.13

Kan inte fatta att jag går ut nian imorgon. Att jag aldrig mera behöver komma tillbaka till shs. Kommer endå faktist sakna många underbara lärare och tryggheten man har där. För den som inte vet flyttar jag till Sverige till hösten och läser naturvetenskap på en naturbruksskola i Karlstad, så är iallfall planen just nu och jag tror verkligen inte att jag kommer ändra mig.
 
Ikväll har jag iallfall varit med Nona, ändrat lite sista minuten ändringar på klänningen och varit ute och plockat blommor tills imorgon. Nu ska jag se på film och sedan sova! Hoppas på en bra morgondag :)
 


Före & Efter