31.1.13

Redan februari imorgon, helt sjukt!!

 

Tänkte upptadera bloggen lite.. Skolan flyter på ganska bra just nu! Har fått tillbaka inspirationen och nu är det bara att kämpa in i det sista, kommer antagligen vilja gå in i väggen efter ett tag då jag typ måste skriva 9-10 på varje prov nu för att höja så mycket jag behöver.. Har också varit på besök till Lusse som verkar vara helt okej endå! Har sökt till några skolor i sverige och hoppas verkligen på att jag kommer in där. Idag och igår fikade jag med Nathalie och Rebecca vilket har varit väldigt trevligt då vi alltid har så himla mycket att prata om fastän vi träffas varje dag. Imorgon är det fredag och då blir det taco-kväll med Rebecca & Nathalie :)

 


Nona

 

Före & Efter

Grundredigerat bilden! Kurvor, skärpa, kontrast.

Felicia


14.55

Har ingen aning om varför kvalitén blir så sjukt dålig då jag laddar upp bilder.. 

23.1.13

Varit hemma från skolan idag! Vet iallafall typ varför jag mått skit i en vecka nu.. Det är något jag inte tål med mjölkprodukter, men vet inte ännu om det bara är laktos eller nåågot annat! Så ska börja äta laktos nu, skit kul.. Kom iallfall just in från en foto-promenad med Moa så laddar upp lite bilder snart :)

 


21.1.13

Vilken jäkla bra dag det är idag! Fysik provet gick sjukt bra och jag hoppas på en 9a!!! Efter det gick tiden snabbt och nu ligger jag hemma i soffan och ska snart och handla. Ikväll blir det att plugga på biologi provet som vi har imorgon och jag är faktiskt ganska taggad!! Fattar allt det logiska så ska bara läsa lite i boken :) men nu ska jag dra!! Höörs.


I could watch you for a life time.

 
 
Lite klipp på hästarna från dagen! Bara massa klipp på "häst-huvuden".. Vill filma någon som rider eller något annat..

20.1.13

Hallå! Har haft en riktigt bra helg. I fredags var det middag hos Tova med några och igår kväll kollade Jag, Natha & Nona på film hos mig! Idag har jag sovit lääänge och sen drog jag till hästarna på dagen och filmade lite och städade sadelkammaren. Har också fått ganska mycket läxor gjorda men ska fortsätta plugga nu. Kommer upp en film ikväll!!
 
 
Haha, notera att det där var den blogg-vänligaste bilden som fanns på mig och Nona, finns 100 gånger värre!!!

19.1.13


Nona

 
 

Nathalie



 
 


Nathalie & Nona


17.1.13

Värsta dagen i mitt liv, nästan.. Alla förhör gick verkligen åt helvete idag, blir så sjukt arg på mig själv!! Och efter lite betyg snack så har jag nu helt tappat hoppet.. Känns ungefär som hela min framtid är förstörd just nu!! Varför ens försöka längre.. Så jäkla depp!!

Iallfall så blev ju dagen lite bättre tack vare alla fina vänner! Efter skolan drog jag och Natha till stan, gick och frågade efter prao, hämtade ut Nelly paket och fixade tyg till skolan. Dock kunde jag ju inte såklart köpa allt tyg eftersom jag fått för lite pengar, såklart! Annars så har jag mått skit hela dagen och tror jag håller på att bli magsjuk.. Hoppas verkligen inte det är så då jag har så sjukt mycket att göra imorgon..

 

 


Kvällens bakverk

Haha, allt för att slippa plugga!!