24.2.13


 

22.2.13


Moa

 

22.24


9.2.13

 
Bilderna är lite i alla möjliga nyanser, men så kan det vara när man håller på att lära sig lite mera om färg-kurvor.

00.05

Bara jag som tycker att Nona borde bli modell? Tur att jag har henne som oftast ställer upp på en fotografering!! Gillar bilderna från den här "fotograferingen" och Nona är ju sjukt snygg som vanligt! Kanske inte dom bästa bilderna jag någonsin fotat men ler alltid när jag ser dom, haha.
 
 

8.2.13

Äntligen Fredag! Behövde verkligen helg nu, är helt slut. Dom senaste dagarna har skolan faktist gått riktigt bra. Hoppas på 9-10 i religionsprovet och humöret har bara allmänt varit på topp. Första gången på länge så har jag inte några planer den här helgen, drar kanske ut. Annars ska jag bara ligga och slöa i sängen hela helgen, behövs verkligen, haha. 
 

6.2.13

Gick upp redan 6 imorse för att plugga lite! Skoldagen gick ganska snabbt men har varit så sjukt stressad hela dagen. Sökt till alla skolor i sverige och är riktigt nöjd över mina val, hoppas verkligen jag kommer in! Har också skrivit en svenska uppsats på 1h vilket kändes som omöjligt.. Skrev utan att tänka då vi skulle skriva så sjukt mycket.. Hade samhälla förhör också som gick helt okej, borde ha gått bättre.. Nu ska jag plugga på religions provet och sen blir det en pw med Nathalie och prata lite om London resan, vi far ju trotsallt om bara 5 månader!! haha. 
 
 
Några instagram bilder

My second home

London, 1 vecka, direkt efter skolavslutningen. Ser så sjukt mycket fram emot det! Enda sen jag kom hem därifrån så har jag bara velat tillbaka och det menar jag verkligen. Men snart är jag tillbaka. 

4.12.13

Har inte så mycket att berätta, varit i skolan & myst med Pajaz. Sen har jag bara pluggat hela kvällen och käkat plättar. Hoppas på en bättre dag imorgon!
 

Beslutångest

Vill så sjukt gärna tillbaka till London, saknar det verkligen.. Men samtidigt vill jag så gärna på en solsemester igen och bara ta det lugnt! 

 


Söndag

Dom sista bilderna från när jag var ute och fotade med Nona. 

Sunset


Nona