14.1.13

Blev inte någon bra start på den här bloggen! Men jag har varit sjuk och inte haft någon inspiration till att blogga. Men ska tvinga ut Nona och fota henne någon dag så då kommer det lite bilder.
 
Annars händer det inget speciellt just nu. Steg upp 06.00 och tränade imorse och fick såklart mitt älskade blodsockerfall. Har fått det varje morgon och ibland på dagarna så länge jag kan minnas och dom är så sjukt vidriga!! Så imorgon när jag vaknar ska jag ta blodsocker test (?) Ingen aning om vad det heter.. Tror det är samma test som diabetiker tar..
 
Nu ska jag iallafall fortsätta redigera en film på Pajaz & Snyggve från igår som kanske kommer upp på bloggen senare ikväll :) 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: